Praat en denk mee

Voor Waterschap Zuiderzeeland is het belangrijk om goed te luisteren naar de inwoners in ons gebied. Is die folder wel te lezen? Hoe ervaart u onze service? Weet u wel wat we doen? Om antwoord op die vragen te krijgen, praten we graag met diverse panels:

Blijf op de hoogte

Volg het nieuws van Waterschap Zuiderzeeland via:

Ga in gesprek

Ook zonder aan een panel deel te nemen kunt u het gesprek aangaan met Waterschap Zuiderzeeland. Hiervoor kunt u een gesprek aanvragen:

  • Keukentafelgesprek waarin een bestuurder met een agrariër thuis in gesprek gaat.
  • Huiskamergesprek waarin een bestuurder met leden van bijvoorbeeld uw buurtvereniging in gesprek gaat.

Wandelen met de dijkgraaf

Banner_header

Iedere maand wandelt dijkgraaf Hetty Klavers met een bekende of onbekende Zuiderzeelander door onze provincie. Samen praten ze over het waterschap, maatschappelijke thema's, ontwikkelingen of het weer.

Panels

Agrarisch panel

badkuip-bomen

Wat vindt u van ons? Hoe ervaart u onze controles? Wat vindt u van onze service? Voor Waterschap Zuiderzeeland is uw mening belangrijk. Daarom zijn wij in 2009 gestart met het Agrarisch panel en in 2006 met het Klantenpanel. Met het Agrarisch panel is het waterschap goed op de hoogte wat binnen de agrarische sector speelt. Hierdoor kunnen wij de werkzaamheden nog beter laten aansluiten op de verwachtingen van de inwoners.

Jongerenpanel

tuinders

Het Jongerenpanel van Waterschap Zuiderzeeland wordt gevormd door een groep enthousiaste jongens en meisjes uit Flevoland. De panelleden hebben een leeftijd van 14 t/m 16 jaar en zijn geïnteresseerd in onderwerpen als communicatie, journalistiek of internet en uiteraard alles wat met water te maken heeft. Het Jongerenpanel heeft een adviserende rol op verschillende gebieden en helpt mee met het organiseren van verschillende activiteiten gericht op hun doelgroep.

Klantenpanel

shopping-almere

Voor Waterschap Zuiderzeeland is het belangrijk om goed te luisteren naar de inwoners in ons gebied. Wat vindt u van ons? Is die folder wel te lezen? Hoe ervaart u onze service? Weet u eigenlijk wel wat we doen? Om antwoord op die vragen te krijgen, heeft Waterschap Zuiderzeeland sinds 2006 een Klantenpanel.